Türkçe Öğretimi Bakımından Dil Bilgisi Terimi ve Kavram Olarak Olumluluk-Olumsuzluk

Muhsine Börekçi

Issue: 2001, Volume 49 Pages: 44-61
0 505

YURT DIŞINDAKİ TÜRK ÇOCUKLARINA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE DİKTE VE YAZILI ANLATIMIN ÖNEMİ

Erol Barın

Issue: 2006, Volume 54, Issue 1 Pages: 20-32
0 1028

KONUŞMA EĞİTİMİ VE ÖZ GÜVEN

Murat Özbay

Issue: 2006, Volume 54, Issue 1 Pages: 177-194
0 534

YENİ İLKÖĞRETİM PROGRAMINDA 2. SINIF TÜRKÇE DERSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME

Osman Baş

Issue: 2006, Volume 54, Issue 1 Pages: 33-44
0 413

YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BENZER ATASÖZÜ VE DEYİMLERİN ÖNEMİ VE POLONYALILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BUNLARIN KULLANIMI

Kübra Mutlu

Issue: 2016, Volume 64, Issue 2 Pages: 245-268
0 436

TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ: BELARUS ÖRNEĞİ

Gökhan Yağcı

Issue: 2017, Volume 65, Issue 1 Pages: 191-199
0 599

LEH ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE YAZILI ANLATIMLARININ TUTARLILIK ÖLÇÜTLERİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ

Deniz Melanlıoğlu

Issue: 2017, Volume 65, Issue 1 Pages: 151-161
0 542

Yabancılara Türkçe Öğretimine Bürün Bilimsel Bir Yaklaşım - Boşnak Konuşurların Türkçe Vurgu Üretimleri

Gönül Erdem Nas, Büşra Akbulut

Issue: 2021, Issue 72 Pages: 185-208
0 443

SÖZLÜK TANIMLARINDA EDİM BİLİMSEL BİLGİNİN SUNUMU

Bilge GÖKTER GENÇER

Issue: 2022, Issue 74 Pages: 101-128 DOI: 10.32925/tday.2022.87
2831 824

ESKİ UYGURCA İYİ VE KÖTÜ PRENS ÖYKÜSÜ’NDE EDİM SÖZEL GÜÇ TAŞIYAN FİİLLER ÜZERİNE

Muammer ŞEHİTOĞLU

Issue: 2023, Issue 75 Pages: 181-206 DOI: 10.32925/tday.2023.100
2635 813