Türkçe Öğretimi Bakımından Dil Bilgisi Terimi ve Kavram Olarak Olumluluk-Olumsuzluk

Muhsine Börekçi

Issue: 2001, Volume 49 Pages: 44-61
0 547

DİL ÖĞRETİMİNDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRMENİN YERİ

Reşide Gürses

Issue: 2006, Volume 54, Issue 1 Pages: 131-154
0 443

YURT DIŞINDAKİ TÜRK ÇOCUKLARINA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE DİKTE VE YAZILI ANLATIMIN ÖNEMİ

Erol Barın

Issue: 2006, Volume 54, Issue 1 Pages: 20-32
0 1100

YENİ İLKÖĞRETİM PROGRAMINDA 2. SINIF TÜRKÇE DERSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME

Osman Baş

Issue: 2006, Volume 54, Issue 1 Pages: 33-44
0 476

TÜRKÇEDE İLETİŞİM SORUNLARI VE NEDENLERİ

Mustafa Karataş

Issue: 2008, Volume 56, Issue 1 Pages: 81-100
0 433

YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BENZER ATASÖZÜ VE DEYİMLERİN ÖNEMİ VE POLONYALILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BUNLARIN KULLANIMI

Kübra Mutlu

Issue: 2016, Volume 64, Issue 2 Pages: 245-268
0 477

TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ: BELARUS ÖRNEĞİ

Gökhan Yağcı

Issue: 2017, Volume 65, Issue 1 Pages: 191-199
0 734

LEH ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE YAZILI ANLATIMLARININ TUTARLILIK ÖLÇÜTLERİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ

Deniz Melanlıoğlu

Issue: 2017, Volume 65, Issue 1 Pages: 151-161
0 636

Yabancılara Türkçe Öğretimine Bürün Bilimsel Bir Yaklaşım - Boşnak Konuşurların Türkçe Vurgu Üretimleri

Gönül Erdem Nas, Büşra Akbulut

Issue: 2021, Issue 72 Pages: 185-208
0 475

TÜRKÇE DERSLERİNDE EDİM BİLİMSEL FARKINDALIĞIN GEREKLİLİĞİ

Meltem Merve Konu

Issue: 2022, Issue 73 Pages: 235-266 DOI: 10.32925/tday.2022.82
2663 729