Ne...Ne'li veya Ne...Ne De'li Bağlama Edatlarında Olumsuzluk Sorunu

Ciden Sena Menabit

Issue: 2004, Volume 52, Issue 1 Pages: 71-91
0 830

YURT DIŞINDAKİ TÜRK ÇOCUKLARINA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE DİKTE VE YAZILI ANLATIMIN ÖNEMİ

Erol Barın

Issue: 2006, Volume 54, Issue 1 Pages: 20-32
0 821

KONUŞMA EĞİTİMİ VE ÖZ GÜVEN

Murat Özbay

Issue: 2006, Volume 54, Issue 1 Pages: 177-194
0 451

YENİ İLKÖĞRETİM PROGRAMINDA 2. SINIF TÜRKÇE DERSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME

Osman Baş

Issue: 2006, Volume 54, Issue 1 Pages: 33-44
0 321

YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BENZER ATASÖZÜ VE DEYİMLERİN ÖNEMİ VE POLONYALILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BUNLARIN KULLANIMI

Kübra Mutlu

Issue: 2016, Volume 64, Issue 2 Pages: 245-268
0 348

TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ: BELARUS ÖRNEĞİ

Gökhan Yağcı

Issue: 2017, Volume 65, Issue 1 Pages: 191-199
0 420

LEH ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE YAZILI ANLATIMLARININ TUTARLILIK ÖLÇÜTLERİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ

Deniz Melanlıoğlu

Issue: 2017, Volume 65, Issue 1 Pages: 151-161
0 414

Yabancılara Türkçe Öğretimine Bürün Bilimsel Bir Yaklaşım - Boşnak Konuşurların Türkçe Vurgu Üretimleri

Gönül Erdem Nas, Büşra Akbulut

Issue: 2021, Issue 72 Pages: 185-208
0 360

Olumsuz Kutuplanma Ögelerinin Lisans Bağlamlarına Anlam Bilimsel Yaklaşımlar

Ahmet Naim Çiçekler, Ayşe Büşra Yakut Kubaş

Issue: 2021, Issue 72 Pages: 237-251
0 456

TÜRKÇE DERSLERİNDE EDİM BİLİMSEL FARKINDALIĞIN GEREKLİLİĞİ

Meltem Merve Konu

Issue: 2022, Issue 73 Pages: 235-266 DOI: 10.32925/tday.2022.82
1829 572