Similar Articles
Ne...Ne'li veya Ne...Ne De'li Bağlama Edatlarında Olumsuzluk Sorunu
Ciden Sena Menabit
Issue: 2004, Volume 52, Issue 1 Pages: 71-91
0
1010
YURT DIŞINDAKİ TÜRK ÇOCUKLARINA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE DİKTE VE YAZILI ANLATIMIN ÖNEMİ
Erol Barın
Issue: 2006, Volume 54, Issue 1 Pages: 20-32
0
1029
YENİ İLKÖĞRETİM PROGRAMINDA 2. SINIF TÜRKÇE DERSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Osman Baş
Issue: 2006, Volume 54, Issue 1 Pages: 33-44
0
413
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BENZER ATASÖZÜ VE DEYİMLERİN ÖNEMİ VE POLONYALILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BUNLARIN KULLANIMI
Kübra Mutlu
Issue: 2016, Volume 64, Issue 2 Pages: 245-268
0
436
TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ: BELARUS ÖRNEĞİ
Gökhan Yağcı
Issue: 2017, Volume 65, Issue 1 Pages: 191-199
0
602
LEH ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE YAZILI ANLATIMLARININ TUTARLILIK ÖLÇÜTLERİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Deniz Melanlıoğlu
Issue: 2017, Volume 65, Issue 1 Pages: 151-161
0
542
Yabancılara Türkçe Öğretimine Bürün Bilimsel Bir Yaklaşım - Boşnak Konuşurların Türkçe Vurgu Üretimleri
Gönül Erdem Nas, Büşra Akbulut
Issue: 2021, Issue 72 Pages: 185-208
0
443
Olumsuz Kutuplanma Ögelerinin Lisans Bağlamlarına Anlam Bilimsel Yaklaşımlar
Ahmet Naim Çiçekler, Ayşe Büşra Yakut Kubaş
Issue: 2021, Issue 72 Pages: 237-251
0
538
TÜRKÇE DERSLERİNDE EDİM BİLİMSEL FARKINDALIĞIN GEREKLİLİĞİ
Meltem Merve Konu
Issue: 2022, Issue 73 Pages: 235-266 DOI: 10.32925/tday.2022.82
2443
683