Similar Articles
Ne...Ne'li veya Ne...Ne De'li Bağlama Edatlarında Olumsuzluk Sorunu
Ciden Sena Menabit
					Issue: 2004, Volume 52, Issue 1									Pages: 71-91												
				
					 0 
					 1933 
				
			YURT DIŞINDAKİ TÜRK ÇOCUKLARINA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE DİKTE VE YAZILI ANLATIMIN ÖNEMİ
Erol Barın
					Issue: 2006, Volume 54, Issue 1									Pages: 20-32												
				
					 0 
					 1490 
				
			YENİ İLKÖĞRETİM PROGRAMINDA 2. SINIF TÜRKÇE DERSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Osman Baş
					Issue: 2006, Volume 54, Issue 1									Pages: 33-44												
				
					 0 
					 1370 
				
			YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BENZER ATASÖZÜ VE DEYİMLERİN ÖNEMİ VE POLONYALILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BUNLARIN KULLANIMI
Kübra Mutlu
					Issue: 2016, Volume 64, Issue 2									Pages: 245-268												
				
					 0 
					 1755 
				
			TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ: BELARUS ÖRNEĞİ
Gökhan Yağcı
					Issue: 2017, Volume 65, Issue 1									Pages: 191-199												
				
					 0 
					 1690 
				
			LEH ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE YAZILI ANLATIMLARININ TUTARLILIK ÖLÇÜTLERİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Deniz Melanlıoğlu
					Issue: 2017, Volume 65, Issue 1									Pages: 151-161												
				
					 0 
					 1684 
				
			Yabancılara Türkçe Öğretimine Bürün Bilimsel Bir Yaklaşım - Boşnak Konuşurların Türkçe Vurgu Üretimleri
Gönül Erdem Nas, Büşra Akbulut
					Issue: 2021, Issue 72									Pages: 185-208												
				
					 0 
					 904 
				
			Olumsuz Kutuplanma Ögelerinin Lisans Bağlamlarına Anlam Bilimsel Yaklaşımlar
Ahmet Naim Çiçekler, Ayşe Büşra Yakut Kubaş
					Issue: 2021, Issue 72									Pages: 237-251												
				
					 0 
					 1016 
				
			TÜRKÇE DERSLERİNDE EDİM BİLİMSEL FARKINDALIĞIN GEREKLİLİĞİ
Meltem Merve Konu
					Issue: 2022, Issue 73									Pages: 235-266													DOI: 10.32925/tday.2022.82								
				
					 3860 
					 1222 
				
			