DİL ÖĞRETİMİNDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRMENİN YERİ

Reşide Gürses

Issue: 2006, Volume 54, Issue 1 Pages: 131-154
0 334

DİL EĞİTİMİ VE DEMOKRASİ

Kemalettin Deniz, Çiğdem Kan

Issue: 2006, Volume 54, Issue 1 Pages: 101-112
0 366

ORTAÖĞRETİMDE TÜRKÇENİN İŞLENMESİNDE YAŞANAN SORUNLAR

Nilgün Ay

Issue: 2006, Volume 54, Issue 1 Pages: 7-19
0 389

TÜRKÇE DİL BİLGİSİNDE TERMİNOLOJİ SORUNU

Celal Demir

Issue: 2006, Volume 54, Issue 1 Pages: 81-100
0 365

YURT DIŞINDAKİ TÜRK ÇOCUKLARINA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE DİKTE VE YAZILI ANLATIMIN ÖNEMİ

Erol Barın

Issue: 2006, Volume 54, Issue 1 Pages: 20-32
0 823

KONUŞMA EĞİTİMİ VE ÖZ GÜVEN

Murat Özbay

Issue: 2006, Volume 54, Issue 1 Pages: 177-194
0 451

TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE ÖĞRETMENİN ÖNEMİ

Mehmet Hadi Benhür

Issue: 2006, Volume 54, Issue 1 Pages: 45-54
0 326

YENİ İLKÖĞRETİM PROGRAMINDA 2. SINIF TÜRKÇE DERSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME

Osman Baş

Issue: 2006, Volume 54, Issue 1 Pages: 33-44
0 322

MATEMATİKSEL DÜŞÜNCEDE SAYI SIFATLARI VE NİCELİK ZARFLARI

Aysel Ferah

Issue: 2006, Volume 54, Issue 1 Pages: 113-130
0 788

POLONYA’DA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNİN TARİHÎ GELİŞİMİ

Öztürk Emiroğlu

Issue: 2016, Volume 64, Issue 2 Pages: 203-214
0 383

YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BENZER ATASÖZÜ VE DEYİMLERİN ÖNEMİ VE POLONYALILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BUNLARIN KULLANIMI

Kübra Mutlu

Issue: 2016, Volume 64, Issue 2 Pages: 245-268
0 348

TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ: BELARUS ÖRNEĞİ

Gökhan Yağcı

Issue: 2017, Volume 65, Issue 1 Pages: 191-199
0 421

LEH ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE YAZILI ANLATIMLARININ TUTARLILIK ÖLÇÜTLERİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ

Deniz Melanlıoğlu

Issue: 2017, Volume 65, Issue 1 Pages: 151-161
0 414

Yabancılara Türkçe Öğretimine Bürün Bilimsel Bir Yaklaşım - Boşnak Konuşurların Türkçe Vurgu Üretimleri

Gönül Erdem Nas, Büşra Akbulut

Issue: 2021, Issue 72 Pages: 185-208
0 361

TÜRKÇE DERSLERİNDE EDİM BİLİMSEL FARKINDALIĞIN GEREKLİLİĞİ

Meltem Merve Konu

Issue: 2022, Issue 73 Pages: 235-266 DOI: 10.32925/tday.2022.82
1831 572