Similar Articles
DİL ÖĞRETİMİNDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRMENİN YERİ
Reşide Gürses
Issue: 2006, Volume 54, Issue 1 Pages: 131-154
0
433
DİL EĞİTİMİ VE DEMOKRASİ
Kemalettin Deniz, Çiğdem Kan
Issue: 2006, Volume 54, Issue 1 Pages: 101-112
0
467
ORTAÖĞRETİMDE TÜRKÇENİN İŞLENMESİNDE YAŞANAN SORUNLAR
Nilgün Ay
Issue: 2006, Volume 54, Issue 1 Pages: 7-19
0
515
TÜRKÇE DİL BİLGİSİNDE TERMİNOLOJİ SORUNU
Celal Demir
Issue: 2006, Volume 54, Issue 1 Pages: 81-100
0
480
YURT DIŞINDAKİ TÜRK ÇOCUKLARINA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE DİKTE VE YAZILI ANLATIMIN ÖNEMİ
Erol Barın
Issue: 2006, Volume 54, Issue 1 Pages: 20-32
0
1080
TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE ÖĞRETMENİN ÖNEMİ
Mehmet Hadi Benhür
Issue: 2006, Volume 54, Issue 1 Pages: 45-54
0
479
YENİ İLKÖĞRETİM PROGRAMINDA 2. SINIF TÜRKÇE DERSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Osman Baş
Issue: 2006, Volume 54, Issue 1 Pages: 33-44
0
462
MATEMATİKSEL DÜŞÜNCEDE SAYI SIFATLARI VE NİCELİK ZARFLARI
Aysel Ferah
Issue: 2006, Volume 54, Issue 1 Pages: 113-130
0
948
POLONYA’DA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNİN TARİHÎ GELİŞİMİ
Öztürk Emiroğlu
Issue: 2016, Volume 64, Issue 2 Pages: 203-214
0
494
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BENZER ATASÖZÜ VE DEYİMLERİN ÖNEMİ VE POLONYALILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BUNLARIN KULLANIMI
Kübra Mutlu
Issue: 2016, Volume 64, Issue 2 Pages: 245-268
0
464
TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ: BELARUS ÖRNEĞİ
Gökhan Yağcı
Issue: 2017, Volume 65, Issue 1 Pages: 191-199
0
714
LEH ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE YAZILI ANLATIMLARININ TUTARLILIK ÖLÇÜTLERİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Deniz Melanlıoğlu
Issue: 2017, Volume 65, Issue 1 Pages: 151-161
0
608
Yabancılara Türkçe Öğretimine Bürün Bilimsel Bir Yaklaşım - Boşnak Konuşurların Türkçe Vurgu Üretimleri
Gönül Erdem Nas, Büşra Akbulut
Issue: 2021, Issue 72 Pages: 185-208
0
468
TÜRKÇE DERSLERİNDE EDİM BİLİMSEL FARKINDALIĞIN GEREKLİLİĞİ
Meltem Merve Konu
Issue: 2022, Issue 73 Pages: 235-266 DOI: 10.32925/tday.2022.82
2617
720