Benzer Makaleler
Türkçe Öğretimi Bakımından Dil Bilgisi Terimi ve Kavram Olarak Olumluluk-Olumsuzluk
Muhsine Börekçi
Sayı: 2001, Cilt 49 Sayfalar: 44-61
0
505
DİL ÖĞRETİMİNDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRMENİN YERİ
Reşide Gürses
Sayı: 2006, Cilt 54, Sayı 1 Sayfalar: 131-154
0
404
YURT DIŞINDAKİ TÜRK ÇOCUKLARINA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE DİKTE VE YAZILI ANLATIMIN ÖNEMİ
Erol Barın
Sayı: 2006, Cilt 54, Sayı 1 Sayfalar: 20-32
0
1028
YENİ İLKÖĞRETİM PROGRAMINDA 2. SINIF TÜRKÇE DERSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Osman Baş
Sayı: 2006, Cilt 54, Sayı 1 Sayfalar: 33-44
0
413
TÜRKÇEDE İLETİŞİM SORUNLARI VE NEDENLERİ
Mustafa Karataş
Sayı: 2008, Cilt 56, Sayı 1 Sayfalar: 81-100
0
398
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BENZER ATASÖZÜ VE DEYİMLERİN ÖNEMİ VE POLONYALILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BUNLARIN KULLANIMI
Kübra Mutlu
Sayı: 2016, Cilt 64, Sayı 2 Sayfalar: 245-268
0
436
TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ: BELARUS ÖRNEĞİ
Gökhan Yağcı
Sayı: 2017, Cilt 65, Sayı 1 Sayfalar: 191-199
0
599
LEH ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE YAZILI ANLATIMLARININ TUTARLILIK ÖLÇÜTLERİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Deniz Melanlıoğlu
Sayı: 2017, Cilt 65, Sayı 1 Sayfalar: 151-161
0
542
Yabancılara Türkçe Öğretimine Bürün Bilimsel Bir Yaklaşım - Boşnak Konuşurların Türkçe Vurgu Üretimleri
Gönül Erdem Nas, Büşra Akbulut
Sayı: 2021, Sayı 72 Sayfalar: 185-208
0
443
TÜRKÇE DERSLERİNDE EDİM BİLİMSEL FARKINDALIĞIN GEREKLİLİĞİ
Meltem Merve Konu
Sayı: 2022, Sayı 73 Sayfalar: 235-266 DOI: 10.32925/tday.2022.82
2442
683