Ne...Ne'li veya Ne...Ne De'li Bağlama Edatlarında Olumsuzluk Sorunu

Ciden Sena Menabit

Sayı: 2004, Cilt 52, Sayı 1 Sayfalar: 71-91
0 946

YURT DIŞINDAKİ TÜRK ÇOCUKLARINA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE DİKTE VE YAZILI ANLATIMIN ÖNEMİ

Erol Barın

Sayı: 2006, Cilt 54, Sayı 1 Sayfalar: 20-32
0 970

KONUŞMA EĞİTİMİ VE ÖZ GÜVEN

Murat Özbay

Sayı: 2006, Cilt 54, Sayı 1 Sayfalar: 177-194
0 500

YENİ İLKÖĞRETİM PROGRAMINDA 2. SINIF TÜRKÇE DERSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME

Osman Baş

Sayı: 2006, Cilt 54, Sayı 1 Sayfalar: 33-44
0 373

YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BENZER ATASÖZÜ VE DEYİMLERİN ÖNEMİ VE POLONYALILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BUNLARIN KULLANIMI

Kübra Mutlu

Sayı: 2016, Cilt 64, Sayı 2 Sayfalar: 245-268
0 405

TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ: BELARUS ÖRNEĞİ

Gökhan Yağcı

Sayı: 2017, Cilt 65, Sayı 1 Sayfalar: 191-199
0 494

LEH ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE YAZILI ANLATIMLARININ TUTARLILIK ÖLÇÜTLERİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ

Deniz Melanlıoğlu

Sayı: 2017, Cilt 65, Sayı 1 Sayfalar: 151-161
0 499

Yabancılara Türkçe Öğretimine Bürün Bilimsel Bir Yaklaşım - Boşnak Konuşurların Türkçe Vurgu Üretimleri

Gönül Erdem Nas, Büşra Akbulut

Sayı: 2021, Sayı 72 Sayfalar: 185-208
0 417

Olumsuz Kutuplanma Ögelerinin Lisans Bağlamlarına Anlam Bilimsel Yaklaşımlar

Ahmet Naim Çiçekler, Ayşe Büşra Yakut Kubaş

Sayı: 2021, Sayı 72 Sayfalar: 237-251
0 514

TÜRKÇE DERSLERİNDE EDİM BİLİMSEL FARKINDALIĞIN GEREKLİLİĞİ

Meltem Merve Konu

Sayı: 2022, Sayı 73 Sayfalar: 235-266 DOI: 10.32925/tday.2022.82
2251 648