Benzer Makaleler
Türkçe Öğretimi Bakımından Dil Bilgisi Terimi ve Kavram Olarak Olumluluk-Olumsuzluk
Muhsine Börekçi
Sayı: 2001, Cilt 49 Sayfalar: 44-61
0
483
YURT DIŞINDAKİ TÜRK ÇOCUKLARINA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE DİKTE VE YAZILI ANLATIMIN ÖNEMİ
Erol Barın
Sayı: 2006, Cilt 54, Sayı 1 Sayfalar: 20-32
0
974
YENİ İLKÖĞRETİM PROGRAMINDA 2. SINIF TÜRKÇE DERSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Osman Baş
Sayı: 2006, Cilt 54, Sayı 1 Sayfalar: 33-44
0
375
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BENZER ATASÖZÜ VE DEYİMLERİN ÖNEMİ VE POLONYALILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BUNLARIN KULLANIMI
Kübra Mutlu
Sayı: 2016, Cilt 64, Sayı 2 Sayfalar: 245-268
0
412
LEH ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE YAZILI ANLATIMLARININ TUTARLILIK ÖLÇÜTLERİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Deniz Melanlıoğlu
Sayı: 2017, Cilt 65, Sayı 1 Sayfalar: 151-161
0
503
Yabancılara Türkçe Öğretimine Bürün Bilimsel Bir Yaklaşım - Boşnak Konuşurların Türkçe Vurgu Üretimleri
Gönül Erdem Nas, Büşra Akbulut
Sayı: 2021, Sayı 72 Sayfalar: 185-208
0
418
TÜRKÇE DERSLERİNDE EDİM BİLİMSEL FARKINDALIĞIN GEREKLİLİĞİ
Meltem Merve Konu
Sayı: 2022, Sayı 73 Sayfalar: 235-266 DOI: 10.32925/tday.2022.82
2271
650