Türkçe Öğretimi Bakımından Dil Bilgisi Terimi ve Kavram Olarak Olumluluk-Olumsuzluk

Muhsine Börekçi

Sayı: 2001, Cilt 49 Sayfalar: 44-61
0 221

YURT DIŞINDAKİ TÜRK ÇOCUKLARINA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE DİKTE VE YAZILI ANLATIMIN ÖNEMİ

Erol Barın

Sayı: 2006, Cilt 54, Sayı 1 Sayfalar: 20-32
0 501

KONUŞMA EĞİTİMİ VE ÖZ GÜVEN

Murat Özbay

Sayı: 2006, Cilt 54, Sayı 1 Sayfalar: 177-194
0 304

YENİ İLKÖĞRETİM PROGRAMINDA 2. SINIF TÜRKÇE DERSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME

Osman Baş

Sayı: 2006, Cilt 54, Sayı 1 Sayfalar: 33-44
0 189

YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BENZER ATASÖZÜ VE DEYİMLERİN ÖNEMİ VE POLONYALILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BUNLARIN KULLANIMI

Kübra Mutlu

Sayı: 2016, Cilt 64, Sayı 2 Sayfalar: 245-268
0 215

TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ: BELARUS ÖRNEĞİ

Gökhan Yağcı

Sayı: 2017, Cilt 65, Sayı 1 Sayfalar: 191-199
0 229

LEH ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE YAZILI ANLATIMLARININ TUTARLILIK ÖLÇÜTLERİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ

Deniz Melanlıoğlu

Sayı: 2017, Cilt 65, Sayı 1 Sayfalar: 151-161
0 235

Yabancılara Türkçe Öğretimine Bürün Bilimsel Bir Yaklaşım - Boşnak Konuşurların Türkçe Vurgu Üretimleri

Gönül Erdem Nas, Büşra Akbulut

Sayı: 2021, Sayı 72 Sayfalar: 185-208
0 181

SÖZLÜK TANIMLARINDA EDİM BİLİMSEL BİLGİNİN SUNUMU

Bilge GÖKTER GENÇER

Sayı: 2022, Sayı 74 Sayfalar: 101-128 DOI: 10.32925/tday.2022.87
1351 405

ESKİ UYGURCA İYİ VE KÖTÜ PRENS ÖYKÜSÜ’NDE EDİM SÖZEL GÜÇ TAŞIYAN FİİLLER ÜZERİNE

Muammer ŞEHİTOĞLU

Sayı: 2023, Sayı 75 Sayfalar: 181-206 DOI: 10.32925/tday.2023.100
1025 371