DİL ÖĞRETİMİNDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRMENİN YERİ

Reşide Gürses

Sayı: 2006, Cilt 54, Sayı 1 Sayfalar: 131-154
0 178

DİL EĞİTİMİ VE DEMOKRASİ

Kemalettin Deniz, Çiğdem Kan

Sayı: 2006, Cilt 54, Sayı 1 Sayfalar: 101-112
0 255

ORTAÖĞRETİMDE TÜRKÇENİN İŞLENMESİNDE YAŞANAN SORUNLAR

Nilgün Ay

Sayı: 2006, Cilt 54, Sayı 1 Sayfalar: 7-19
0 225

TÜRKÇE DİL BİLGİSİNDE TERMİNOLOJİ SORUNU

Celal Demir

Sayı: 2006, Cilt 54, Sayı 1 Sayfalar: 81-100
0 251

YURT DIŞINDAKİ TÜRK ÇOCUKLARINA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE DİKTE VE YAZILI ANLATIMIN ÖNEMİ

Erol Barın

Sayı: 2006, Cilt 54, Sayı 1 Sayfalar: 20-32
0 498

KONUŞMA EĞİTİMİ VE ÖZ GÜVEN

Murat Özbay

Sayı: 2006, Cilt 54, Sayı 1 Sayfalar: 177-194
0 301

TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE ÖĞRETMENİN ÖNEMİ

Mehmet Hadi Benhür

Sayı: 2006, Cilt 54, Sayı 1 Sayfalar: 45-54
0 152

YENİ İLKÖĞRETİM PROGRAMINDA 2. SINIF TÜRKÇE DERSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME

Osman Baş

Sayı: 2006, Cilt 54, Sayı 1 Sayfalar: 33-44
0 187

MATEMATİKSEL DÜŞÜNCEDE SAYI SIFATLARI VE NİCELİK ZARFLARI

Aysel Ferah

Sayı: 2006, Cilt 54, Sayı 1 Sayfalar: 113-130
0 538

POLONYA’DA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNİN TARİHÎ GELİŞİMİ

Öztürk Emiroğlu

Sayı: 2016, Cilt 64, Sayı 2 Sayfalar: 203-214
0 222

YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BENZER ATASÖZÜ VE DEYİMLERİN ÖNEMİ VE POLONYALILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BUNLARIN KULLANIMI

Kübra Mutlu

Sayı: 2016, Cilt 64, Sayı 2 Sayfalar: 245-268
0 214

TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ: BELARUS ÖRNEĞİ

Gökhan Yağcı

Sayı: 2017, Cilt 65, Sayı 1 Sayfalar: 191-199
0 227

LEH ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE YAZILI ANLATIMLARININ TUTARLILIK ÖLÇÜTLERİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ

Deniz Melanlıoğlu

Sayı: 2017, Cilt 65, Sayı 1 Sayfalar: 151-161
0 232

Yabancılara Türkçe Öğretimine Bürün Bilimsel Bir Yaklaşım - Boşnak Konuşurların Türkçe Vurgu Üretimleri

Gönül Erdem Nas, Büşra Akbulut

Sayı: 2021, Sayı 72 Sayfalar: 185-208
0 178

TÜRKÇE DERSLERİNDE EDİM BİLİMSEL FARKINDALIĞIN GEREKLİLİĞİ

Meltem Merve Konu

Sayı: 2022, Sayı 73 Sayfalar: 235-266 DOI: 10.32925/tday.2022.82
1099 388