Benzer Makaleler
DİL ÖĞRETİMİNDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRMENİN YERİ
Reşide Gürses
Sayı: 2006, Cilt 54, Sayı 1 Sayfalar: 131-154
0
382
DİL EĞİTİMİ VE DEMOKRASİ
Kemalettin Deniz, Çiğdem Kan
Sayı: 2006, Cilt 54, Sayı 1 Sayfalar: 101-112
0
403
ORTAÖĞRETİMDE TÜRKÇENİN İŞLENMESİNDE YAŞANAN SORUNLAR
Nilgün Ay
Sayı: 2006, Cilt 54, Sayı 1 Sayfalar: 7-19
0
441
TÜRKÇE DİL BİLGİSİNDE TERMİNOLOJİ SORUNU
Celal Demir
Sayı: 2006, Cilt 54, Sayı 1 Sayfalar: 81-100
0
417
YURT DIŞINDAKİ TÜRK ÇOCUKLARINA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE DİKTE VE YAZILI ANLATIMIN ÖNEMİ
Erol Barın
Sayı: 2006, Cilt 54, Sayı 1 Sayfalar: 20-32
0
970
TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE ÖĞRETMENİN ÖNEMİ
Mehmet Hadi Benhür
Sayı: 2006, Cilt 54, Sayı 1 Sayfalar: 45-54
0
365
YENİ İLKÖĞRETİM PROGRAMINDA 2. SINIF TÜRKÇE DERSİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Osman Baş
Sayı: 2006, Cilt 54, Sayı 1 Sayfalar: 33-44
0
373
MATEMATİKSEL DÜŞÜNCEDE SAYI SIFATLARI VE NİCELİK ZARFLARI
Aysel Ferah
Sayı: 2006, Cilt 54, Sayı 1 Sayfalar: 113-130
0
865
POLONYA’DA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNİN TARİHÎ GELİŞİMİ
Öztürk Emiroğlu
Sayı: 2016, Cilt 64, Sayı 2 Sayfalar: 203-214
0
427
YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BENZER ATASÖZÜ VE DEYİMLERİN ÖNEMİ VE POLONYALILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE BUNLARIN KULLANIMI
Kübra Mutlu
Sayı: 2016, Cilt 64, Sayı 2 Sayfalar: 245-268
0
405
TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ: BELARUS ÖRNEĞİ
Gökhan Yağcı
Sayı: 2017, Cilt 65, Sayı 1 Sayfalar: 191-199
0
494
LEH ÖĞRENCİLERİN TÜRKÇE YAZILI ANLATIMLARININ TUTARLILIK ÖLÇÜTLERİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Deniz Melanlıoğlu
Sayı: 2017, Cilt 65, Sayı 1 Sayfalar: 151-161
0
499
Yabancılara Türkçe Öğretimine Bürün Bilimsel Bir Yaklaşım - Boşnak Konuşurların Türkçe Vurgu Üretimleri
Gönül Erdem Nas, Büşra Akbulut
Sayı: 2021, Sayı 72 Sayfalar: 185-208
0
417
TÜRKÇE DERSLERİNDE EDİM BİLİMSEL FARKINDALIĞIN GEREKLİLİĞİ
Meltem Merve Konu
Sayı: 2022, Sayı 73 Sayfalar: 235-266 DOI: 10.32925/tday.2022.82
2252
648